ZejtunKarakteristik pengubah tenggelam minyakPanduan pemasangan

  • masa pelepasan:2024-02-07 16:17:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:286
  • Penerangan pantas:

    Zejtun,Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap

Kandungan artikel

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

ZejtunIni ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

UngsangJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling,ZejtunBerapa banyak pengubah jenis kering 1250,ZejtunSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa 10kV, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.


ZejtunKarakteristik pengubah tenggelam minyakPanduan pemasangan



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi kadar adalah sangat besar. Oleh itu,ZejtunPengubah Grid, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Kurs kerjaBerapa banyak pengubah kuasa

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


ZejtunKarakteristik pengubah tenggelam minyakPanduan pemasangan



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Petikan terakhirSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

ZejtunSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

ZejtunMaklumat produk lain
  • Lamezia TermePaksi penerbangan tetap hidraulikTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

    Lamezia TermePaksi penerbangan tetap hidraulikTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

  • Lamezia TermePlatform penunggang jenis trek panduanBeberapa pengetahuan kecil dalam pemprosesan

    Lamezia TermePlatform penunggang jenis trek panduanBeberapa pengetahuan kecil dalam pemprosesan

  • Lamezia TermePembuat flipper hidraulikCadangan maklumat

    Lamezia TermePembuat flipper hidraulikCadangan maklumat

  • KetakKomponen utama pengubah tenggelam minyakKlasifikasi dan fungsi

    KetakKomponen utama pengubah tenggelam minyakKlasifikasi dan fungsi

  • AntibesPlatform angkat hidraulik bergerakPermintaan keuntungan perusahaan

    AntibesPlatform angkat hidraulik bergerakPermintaan keuntungan perusahaan

  • AntibesVehicle mounted boarding bridgePerlu mengukuhkan daya tahan pasaran

    AntibesVehicle mounted boarding bridgePerlu mengukuhkan daya tahan pasaran

  • AfragolaPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftProspek yang baik untuk pembangunan ind

    AfragolaPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftProspek yang baik untuk pembangunan ind

  • AfragolaPlatform penunggang jenis trek panduanCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

    AfragolaPlatform penunggang jenis trek panduanCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

  • segera:Peringatan: Maklumat ZejtunKarakteristik pengubah tenggelam minyakPanduan pemasangan memberi anda ZejtunKarakteristik pengubah tenggelam minyakPanduan pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZejtunKarakteristik pengubah tenggelam minyakPanduan pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZejtunKarakteristik pengubah tenggelam minyakPanduan pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZejtunKarakteristik pengubah tenggelam minyakPanduan pemasangan. ZejtunKarakteristik pengubah tenggelam minyakPanduan pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZejtunKarakteristik pengubah tenggelam minyakPanduan pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!