ZejtunPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakKesanggupan

  • masa pelepasan:2023-08-01 11:48:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:316
  • Penerangan pantas:

    Zejtun,Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil

Kandungan artikel

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, iaitu ruang izolasi.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja,ZejtunPengubah kotak Amerika, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

ZareuMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


ZejtunPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakKesanggupan



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,ZejtunHarga pengubah jenis kering 100 KVA, muatan boleh disambung.

Untuk lebih, sila periksaOil leakage of cast iron parts

Apa peranan penting pengubah kuasa

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan,ZejtunLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


ZejtunPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakKesanggupan



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

di manaBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

ZejtunIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

ZejtunMaklumat produk lain
  • DavintelJembatan boarding mudahPrestasi berubah kerana suhu

    DavintelJembatan boarding mudahPrestasi berubah kerana suhu

  • DavintelJembatan naik bimbit 10 tonJasa jujur

    DavintelJembatan naik bimbit 10 tonJasa jujur

  • DavintelPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKetahui potensi pasaran

    DavintelPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKetahui potensi pasaran

  • DavangereMenyembah pengubah kuasa jenis keringApakah kandungan ujian tersebut

    DavangereMenyembah pengubah kuasa jenis keringApakah kandungan ujian tersebut

  • Bandar lama ShiqiqingPlatform angkat hidraulik tetapPerubahan Teknologi Industri Industri

    Bandar lama ShiqiqingPlatform angkat hidraulik tetapPerubahan Teknologi Industri Industri

  • Bandar lama ShiqiqingJembatan naik bimbitAdakah anda tahu berapa bahagian

    Bandar lama ShiqiqingJembatan naik bimbitAdakah anda tahu berapa bahagian

  • Le HavreJembatan boarding mudahTeknologi pembinaan

    Le HavreJembatan boarding mudahTeknologi pembinaan

  • Le HavreJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

    Le HavreJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

  • segera:Peringatan: Maklumat ZejtunPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakKesanggupan memberi anda ZejtunPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakKesanggupan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZejtunPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakKesanggupan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZejtunPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakKesanggupan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZejtunPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakKesanggupan. ZejtunPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakKesanggupan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZejtunPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakKesanggupan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!